Politika Jakosti
Za účelem zvýšení kvality našich produktů a služeb zavádíme systém managementu jakosti dle normy ISO 9001. Společnost také podporuje systém trvale udržitelného hospodaření v lesích a zavedla a používá systém managementu v souladu s normou CFCS 2002 a zavazuje se ho rozvíjet a uplatňovat.
Kvalita produktů a služeb – základ spokojenosti
1. Záruka kvality práce prováděných činností v oblasti ochrany a pěstování lesa
- Lesnické práce jsou záležitostí dlouhodobou a jejich kvalita je dána odborností všech pracovníků společnosti. Dále pak dodržováním standardních pracovních postupů a technologií.
2. Spokojenost zákazníka
- Pracovníci společnosti osobně jednají se zástupcem odběratele o průběhu prací a služeb. Případné problémy řeší na místě. Po ukončení sezóny je projednáno se zástupcem zákazníka předchozí období a zjišťuje se spokojenost s průběhem a kvalitou prací.
3. Spolupráce s dodavateli
- Strategií společnosti je udržování vzájemně výhodných dodavatelských vztahů. Od dodavatelů očekáváme a vyžadujeme kvalitní a včasné služby a dodávky zboží, na druhé straně nabízíme korektní obchodní a platební morálku.
4. Neustále zlepšování
- Nepřetržitě vyhledáváme příležitosti ke zlepšení zejména v oblasti kvalitních vstupních materiálů a služeb. Příležitost ke zlepšení je vyhledávána také při komunikaci se zákazníkem.
5. Dodržování platných právních předpisů
- Vzhledem ke skutečnosti, že podnikáme v oblasti lesnictví, je dodržování právních předpisů v této oblasti samozřejmostí a toto vyžadujeme i od svých dodavatelů.
6. Služby
- Vzhledem ke skutečnosti, že v rámci služeb je nabízeno zákazníkům zboží, které vyžaduje odborné znalosti při jeho použití, je samozřejmostí, že nabízíme odpovídající poradenství a informační servis v oblasti ochrany a pěstování lesa.
7. Finanční zajištění
- Vzhledem ke složité finanční situaci na trhu se dřevem a v oblasti lesnictví jako celku zajišťujeme v rámci platných právních předpisů takové mechanismy zajištění financování a plateb za zboží a služby, které vedou ke zvýšení vymahatelnosti pohledávek a snížení jejich objemu.
8. Komunikace a informační toky
- Přetrvávající krize na trhu vyžaduje zvýšenou pozornost předávání informací jak uvnitř společnosti, tak při komunikaci s partnery mimo naší společnost.
Vedení Lesního družstva obcí podporuje tuto Politiku kvality a C-O-C především:
- Seznamováním pracovníků s důležitostí plnění požadavků zákazníka, úkolů a požadavků na ověřování C-o-C
- Neustálou podporou systému jakosti a jeho zlepšování pomocí stanovených cílů,
- Sledováním parametrů procesů a jejich řízením,
- Zajišťováním takových zdrojů, aby mohly být tyto zásady a cíle plněny.
Lesní družstvo obcí očekává od svých spolupracovníků plnou podporu a uplatňování těchto zásad ve všech činnostech při plnění pracovních úkolů.
V Přibyslavi dne 12.2.2012
- Ing. Jiří Svoboda - ředitel
- Ing. Petr Podhrázký - představitel vedení pro jakost